22 Aug 2011

MASIH DISINI UNTUK MU

Gumpalan rasa menghimpit kalbu ku
serasa ingin ku dengar suara mu walau
dari sudut yang jauh
beribu tawa mu berdengung memenuhi batas mimpi ku
menusuk hingga ke relung hati ku
semua itu bagaikan waktu yang tak bertepi bagi ku
menghampiri setiap ruangan mimpi ku
ruangan hati ku penuh dengan rindu
Aku merindukan mu….
ketika teringat sapaan manja mu
yang seperti terbitnya mentari
ketika teringat senyuman di wajah mu
yang seperti gelombang angin musim semi
ketika teringat sentuhan tangan mu
yang membuat ku begitu bererti
masih teringat kata kata mu yang
kau bisikan ditelinga ku
''rindu itu begitu indah sekali
rindu itu begitu menyakitkan hati
rindu itu jua mampu membangkitkan harapan
rindu ku hanya ku persembahkan untuk mu sayang''
Aku benci rasa itu!!!!
Ketika tak berdaya kerana rindu masa lalu
yang seharusnya telah ku buang jauh
pada saat ku sendiri disini mula memikirkan sesuatu
mungkinkah rindu itu akan kembali menjadi milik ku
kerana aku perlu kamu..aku perlu rindu
yang bukan hanya ada dalam tidur malam ku.
Masa lalu…
aku sedang menunggu..pulanglah jika kau rasakan ragu
kerana rindu ku sedang menunggu mu.

~130711~Puteery Ariel..

No comments:

Post a Comment