4 Sept 2011

BIARKAN AKU PERGI


Aku bukanlah embun pagi yang ada ketika kamu
Membuka jendela kamar dikala pagi
Aku bukanlah lagu penuntun tidurmu
dikala kamu mulai terlelap dan tidur
Tapi kenyataannya
Aku bagaikan daun yang terhempas angin
tanpa tahu kemana arah dan tujuan ku pergi
Biarkanlah aku pergi jauh
meniggalkan semua kenangan tentang dirimu
walaupun itu aku tidak akan lupa
akan dirimu dan semua kenangan yang kau berikan
aku harap kemana sajaku pergi
kau akan ingat selalu setiap kata dan ucapan
tentang semuanya yang pernah keluar dari bibirku
dan semua hal dan sikapku terhadapmu semata-mata
kerana aku sangat sayang dan cinta kepadamu.

2 comments:

  1. janganlah kamoo bersedih lagi ya...teruskan dengan kehidupan baru...agar kamoo gembira semula...coming smile again ya =)

    ReplyDelete
  2. thanks cintahati with u coment..
    kata org cuma memerlukan beberapa saat saja utk mencintai..tp utk melupakannye terlalu memakan masa.but i will try t0 forget him.

    ReplyDelete