30 Oct 2011

SAYANG

Kau datang bagaikan mimpi,kau hadir tak ku sedari..namun bukan sekian lama ku nanti kerna diri ku sudah termiliki.kau hapus segala kesedihan dihati,kau tanamkan keindahan yang telah lama ku cari.tapi kenapa kau muncul setelah hati ini telah dihiasi sepenuh kasih.harus kah aku memilih,atau aku membiarkan dirimu tersakiti.
perlukah aku membiarkan semua ini terjadi.dimata mu ku lihat pelangi,senyuman mu mendambakan sanubari
adakah cinta mu tempat untuk aku berlabuh.aku tak mahu menitiskan airmata mu,jauh sekali menyakiti hatimu,
untuk apa semua cinta kau beri padaku sedang hati ku bukan untuk mu.bagaimana untuk aku menghilangkan segalah rasa cinta mu.kenapa aku yang bertakhta dihati mu.kenapa aku yang menjadi pilihan hati mu.
Mengapa semua ini harus tercipta antara aku dan diri mu.

No comments:

Post a Comment