5 Oct 2012

MELAWAN KESEPIAN

Mungkin ada baiknya untuk aku tidak terlalu berharap
Ketakutan kini sering menguasai diri,
Aku perlu tabah dan belajar agar satu hari nanti
hati ini menerima akan kehilangan.
Cinta ku...kau adalah segalanya bagiku
Sayang ku...kau adalah hidup dan matiku
Tapi mungkinkah semua ini akan lebih baik
jika aku pergi dari hidupmu.
Aku tidak ingin menyakitimu lagi dengan
semua keinginanku
Aku tidak akan menyalahkanmu
kalau dia yang bisa menyempurnakan cintamu selain aku
Sememangnya apa yang terjadi dulu adalah silapku.
Membiarkanmu sendirian,menyakiti hatimu
dan kini semua itu aku kesali.
Kita tidak akan bisa seperti dulu lagi.
kerana aku bukan siapa siapa.
Sebaliknya dihatimu kini ada dia.
Takkan pudar cinta dihatiku untukmu sayang.
Doaku semoga kau bahagia selamanya.


No comments:

Post a Comment