19 Sept 2011

RESAH HATIKU

Aku mencuba untuk terus tersenyum,walau rasa ku telan begitu pahit,aku juga seorang insan dan manusia yang punya perasaan,dan rasa yang ku rasa hanya untuk dirinye yang bernama kekasih.
jauh disudut hati ku melupakan malah meluputkan dirinye dari kotak fikiran ku,ternyata die yang ku perlu dalam hidupku.tapi kenapa keegoan ini terus menguasai diri ku,aku perlu kuat untuk jalani semua,untuk menghadapi hari ini esok dan selamanye.setiap hari ku tidak pernah lupe akan wajahnye,kenapa aku yang rasa,kenapa aku yang derita.saban hari aku sering bersedia,untuk mempersembahkan satu kata padanye,mungkin die gembira saat aku menyatakannye,bhawa dalam hati ini masih ada cinta untuk nye.tapi kekerasan hati ku,kekakuan lidahku juga bibirku untuk menjelaskan semua itu telah mengheret aku menjadi manusia yang paling ego.aku bersumpah telah menguburkan semua rasa ego ku terhadap apa saja keadaan.tapi....ternyata terlalu kuat ku dihimpit keresahan.takut ka aku untuk menerima cinta kembali?sampai bila rasa ini akan terus bersama ku.

No comments:

Post a Comment