29 Nov 2011

KAU YANG KU SAYANG

Penah dulu kau ungkapkan satu kata yang indah.
dulu kau begitu istimewa,dilubuk hati ku kau tiada tolakbandingnya
Tapi kini,kau telah jauh dari ku,terlalu jauh...
setiap saat dan ketika aku mengharapkan keajaiban akan tiba
bersatunya kembali hati mu dan hati ku,
kemesraan diantara kita sukar di bayangkan,
sering kita impikan hidup bersama
disuatu ketika kau dan aku saling berjanji seiring dan sejalan walau apa sekali pun rintangan
itu janji yang kita sempatkan didalam hati,
tapi kini semua telah berubah
kau dan aku sangat berbeza,manis menjadi pahit,sayang menjadi benci.
kau ada dia yang begitu menyayangi diri mu.sedang aku cuma mampu melihat saat bahagia mu bersamanya
aku ingin menangis,aku ingin teriak,tapi ada kah kau mendengar tangis dan teriak ku lagi.
kau bukan yang dulu,yang selalu berada disamping ku.disaat susah mahu pun senang.
aku harus bersyukur dan tersenyum meski semua harapan ku hancur.aku bahagia kerana aku masih mampu melihat mu bahagia.hati ini akan tetap menyimpan segala rasa yang dulu pernah tercipta.pergi la kau dan biarkan aku disini,mungkin ini yang terbaik untuk ku.jauh dari mu,jauh dari pandangan mata mu.

No comments:

Post a Comment